امام‌جمعه فیروزآباد ابراز داشت: اما در قرن بیستم انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به‌عنوان یک دژ محکم در مقابل توطئه‌های استکبار ایستاد و جبهه مقاومت اسلامی در بعد فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی توانست تمام توطئه‌های استکبار را نقش بر آب و به‌عنوان یک قدرت در دنیا ظاهر شود.
کد خبر: ۸۱۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ 31 January 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید عزیز الله هاشمی زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به ۱۲ بهمن‌ماه روز بازگشت پیروزمندانه امام خمینی (ره) به ایران اسلامی و آغاز دهه فجر اظهار داشت: امام (ره) فرمود من آمده‌ام تا پیوند خدمتگزاری خودم را به شما عزیزان عرضه و تا حیات باقی است خدمتگزار همه هستم.

وی افزود: امام خمینی (ره) در بیانات خود فرمود خداوندا تو خود میدانی که در این قیام رضای تو را می‌خواهیم و از ظلم ولو بر یک نفر بی زار و برای اجرای عدالت قیام کرده‌ایم.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به سخنی در رابطه با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یک حادثه منطقه‌ای نبود بلکه یک حادثه تاریخی و جهانی بوده، هست و در حقیقت احیاء اسلام بود.

هاشمی زاده اضافه کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری قرن نوزدهم قرن مقابله با دین بود که قدرت‌ها بازور و فریب به ملت‌ها دیکته کرده و با تکیه‌بر شعار انسان‌گرایی، خردگرایی دیگر نیازی به دین نیست، توانستند استکبار جهانی با چهره‌ای خشن در قرن ۱۹ منطقه غرب آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین که می‌توان گفت تقریباً در سراسر دنیا مدت‌ها زیر چکمه استعمار بود و استکبار جهانی با برپایی اجلاس‌های متعددی برای شناسایی و محو اسلام پیدا کند.

وی بیان داشت: استکبار جهانی با یک نقشه بلندمدت در تلاش بود که جایگزین دین، آمیزه‌ای از تلاش‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی که راه نجات بشر که در دین متبلور بود منحرف کرده و مقدمه انهدام دین و باورهای مردم را فراهم کند.

امام‌جمعه فیروزآباد ابراز داشت: اما در قرن بیستم انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به‌عنوان یک دژ محکم در مقابل توطئه‌های استکبار ایستاد و جبهه مقاومت اسلامی در بعد فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی توانست تمام توطئه‌های استکبار را نقش بر آب و به‌عنوان یک قدرت در دنیا ظاهر شود.

هاشمی زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به راهپیمایی عظیم میلیونی مردم عراق برای اخراج نظامیان آمریکا از منطقه خاطرنشان کرد: آمریکا و صهیونیسم در ابتدا شروع به آشوب‌های داخل ایران، عراق و لبنان که سه محور اصلی مقاومت در دنیای اسلام به شمار می‌رود اقدام کردند.

وی تصریح کرد: با اغتشاشات بنزینی در ایران و همچنین اقدامات 48 ساعته به خاطر گرانی بنزین، آمریکا را به این فکر فروبرد که ایران درگیر مسائل داخلی خود هست و ترور شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی به خیال خود ضربه کاری را به مقاومت زده اما اقدام جانانه ایران با زدن پایگاه نظامی عین الا سد توانایی خود را به نمایش گذاشت و به این توطئه خاتمه دادند.

امام‌جمعه فیروزآباد بابیان این‌که در راهپیمایی عظیم ملت عراق که تا ۳ میلیون نفر تخمین زده شد، گفت: این جمعیت از همه احزاب و مذاهب عراق حضورداشته و این اعلام انزجار به آمریکایی‌های شکست‌خورده بود که یکپارچه خواهان خروج آمریکا از عراق و منطقه شدند.

هاشمی زاده با اشاره به بحث انتخابات و دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری افزود: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور در آستانه انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی که حدود چهار سال پیش صورت گرفت فرمود انتخابات یک حق‌الناس که با سه شاخصه سالم، امن و باشکوه می‌تواند در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری ادامه داد: داوطلبان، انتخاب‌کنندگان، ناظران و مجریان انتخابات، حق‌الناس بودن انتخابات را رعایت

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار